DDNet Acasa DDNet
DDNet Despre noi DDNet
DDNet Solutii DDNet
DDNet Labs DDNet
DDNet Parteneri DDNet
DDNet Cariere DDNet
DDNet Contact DDNet

Digital Distribution Network

romanaenglish
 
Solutii / Call centers and call monitoring
Utilizator:   Parola:

Call center si call monitoring

Solutia DDNet pentru call monitoring a aparut ca urmare a necesitatii unei companii, care dezvolta mai multe Call Center-uri, de a verifica eficienta angajatilor.
DDNET a implementat in prima faza retelele interne de date si voce, folosind infrastructuri separate fizic pentru un control mai eficient si securitate sporita a informatiilor, avand in vedere si regimul informatiilor confidentiale care urmau sa fie schimbate intre angajati si clienti. Proiectul pentru Call Center si solutiile de monitorizare sunt proiectate in regim maxim de securitate a datelor si cu retele de voce si date redundante, uptime-ul conexiunilor la internet si a retelei interne cat mai apropiat de 100% fiind unul dintre cele mai importante obiective si in egala masura pastrarea in siguranta a continutului confidential.

Solutiile of-the-shelf disponibile fiind greu de adaptat la cerintele acestui proiect si avand preturi estimative de peste 100.000$ am ales implementarea unei solutii 100% software dezvoltata in totalitate de echipa DDNET. Aceasta solutie permite colectarea tuturor convorbirilor efectuate de echipamentele VoIP instalate in incinta companiei intr-un mod transparent si fara afectarea infrastructurii. Pe langa componetele software care stocheaza si extrag convorbirile VoIP am creat o interfata web care permite accesul la toate inregistrarile si controlul parametrilor software pentru configurare.
Interfata web este proiectata pe un numar configurabil de nivele de acces asupra diferitelor functii oferite administratorilor. Pe langa arhiva cu convorbirile, care poate fi accesata in totalitate din pagina web, este permisa si ascultarea acestora direct din interfata web. Informatiile despre fiecare convorbire sunt stocate in baze de date si afisate in pagina de detalii din arhiva existand si posibilitatea de a downloada aceste conversatii. Interfata perminte si un meniu avansat de cautari si sortari dupa diverse criterii.

Avantajul major fata de solutiile comerciale este design-ul modular al componentelor integrante, proiectul fiind usor adaptabil la orice platforma VoIP indiferent de tipul retelei in care este instalat. Un alt avantaj ar fi scalabilitatea, aplicatia poate colecta si stoca informatii fiind limitat doar de hardware-ul existent, solutiile instalate stocheaza deja peste 3000 ore de conversatii si arhive de peste 400GB.

Inapoi la pagina anterioara
Solutions